Blog

home » Blog

Werkbezoek Marloes november 2017

19 - november - 2017

Drive-in safari zuid Tanzania & Zanzibar Na een soepele vlucht (zoals altijd) met de KLM, kom ik ’s avonds laat aan in mijn hotel in Dar-es-Salaam. Het wordt een korte nacht, want de gids ha...

Lees verder »

Terug naar mijn thuisland met mijn zoontjes

30 - oktober - 2017

Een verslag van mijn reis samen met mijn zoontjes in oktober 2017: Dag 1: 14 oktober – Aankomst Kilimanjaro Airport Dag 2: 15 oktober – Arusha Dag 3: 16 Oktober – Tarangire Nationaal...

14 oktober 2017 Ik (Marjolijn) vertrek vandaag naar Tanzania met mijn 2 zoons (7 en 9 jaar). Voor het eerst met mama mee op safari. En dat vinden ze spannend! Terug naar waar ik ben opgegroeid; een gr...
15 oktober 2017 – Arusha Onze huurauto staat klaar en we rijden het centrum van Arusha in vanuit Ilboru Safari Lodge. Een fijne lodge; vriendelijke mensen, prachtig terrein, een zwembad en comfo...
16 oktober – Tarangire Nationaal Park Eindelijk op safari! Om 08.30 uur worden we door onze gids Zeph opgehaald in de grote safari landcruiser. We rijden eerst langs het kantoor. Mijn collega’...
17 oktober – Tarangire Nationaal Park Na wat pannenkoeken en een lekkere omelet gaan we ’s ochtends vroeg op safari. En wat voor een! Wij zien 3 cheeta’s op de vlaktes! Waarom leven cheeta...
18 oktober – Lake Manyara Vandaag is een niks dag! Toch niet naar het dorpje, maar een dagje relaxen bij de lodge. We verblijven in een lodge boven op de Rift Valley (Grote Slenk) met onder ons ...
19 oktober – Lake Manyara Nationaal Park Vanochtend zijn wij met Zeph het dorp Mto wa Mbu ingereden. Vanaf de lodge rijden we de Rift Valley af en zijn we in ongeveer 15 minuten midden in het do... 20 oktober – volgt

Ontdek Tanzania zoals Floortje Dessing

24 - juli - 2017

Eerste aflevering Floortje Naar Het Einde Van De Wereld Explore Tanzania organiseerde in juni 2014 voor Floortje Dessing haar reis in Tanzania. Een verslag van deze reis is op 1 januari 2015 uitgezond... Fotoverslag reis Floortje Dessing Boven aan deze pagina vind je een fotoverslag van de reis van Floortje Dessing met Explore Tanzania. Deze kan je ook bekijken via onze Facebook pagina. ...